Włosy TŻ

czwartek, maja 30, 2013

Witam wszystkich :)

Dzisiaj post włosowy, ale tym razem nie o moich włosach, a mojego TŻ :) Sam zaproponował, abym dodała zdjęcie jego włosów na bloga. Ciekawy jest co sądzicie na temat jego czupryny :)

Oto one:


TŻ może myć włosy co 7-8 dni - szczerze mu tego zazdroszczę i nie tylko ja. Czasem suszy za pomocą suszarki, zazwyczaj schną mu bez niej.
Do pielęgnacji używa szamponu z aloesem z Ziaji i maski BingoSpa z kaszmirem (tak, ta co pachnie tak męsko :D) albo to co mu podrzucę - z racji tego iż myje rzadko - dużo odżywek mu nie trzeba.
Niestety nie daje mi za bardzo działać z włosami, choć ostatnio zadeklarował się, że zostanie królikiem doświadczalnym :D Postaram się ile tylko się da, aby jego włosy wyglądały lepiej i zamieszczę następny post o postępach.

Tak więc, co sądzicie? :)

***

Jako, że niedawno zakończyła się akcja Puszysławy "Piję na zdrowie" chciałabym Was zaprosić do przeczytania na temat wód, tutaj. Myślę, że taka mini-lekcja posłuży nam wszystkim i zmieni nasz tryb "żłopania" wody :) Szczerze mówiąc ja bardzo chętnie bym zmieniła sposób "dawkowania" i mam nadzieję, że mi się uda :) Polubcie i udostępniajcie!

Zobacz to

20 komentarze

  1. Kolor ma super :) Ale końcówki to bym podcięła albo zaimpregnowała czymś bo wyglądają na suche i sztywne, reszta bez zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Ciasteczko :) końcówki mu podetnij i będą jeszcze lepiej wyglądać :)

      Usuń
  2. Oj weź za jego włosy bo widzę duży duży duży potencjał. Trzeba troszkę podciąć, troszkę nawilżyć i każda włosomaniaczka pęknie z zazdrości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma super kolor:D Moim zdaniem końcówki do podcięcia, ale ja tam się nie wypowiadam, bo mój TŻ jest ścięty prawie na łyso więc nawet nie mam się czym pochwalić;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ma włosy :o

    jak dla mnie to oleju im brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. końcówki do podcięcia, ale kolor i długość świetna. podziałaj z olejem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brakuje im nawilżenia jak dla mnie i wypadałoby podciąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znoszę, gdy jakiś mężczyzna ma dłuższe włosy niż ja. :D Wyglądają na bardzo suche niestety, ale skoro faceci nie męczą włosów farbowaniem, prostowaniem itd, to pewnie łatwo da się z tego wyjść. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzielnie walczę o to, aby mieć włosy dłuższe od niego :D

      Usuń
    2. o jeny *.* takie włosy u faceta obecnie to rzadkość - kiedyś chyba było więcej długowłosych, a moze moda znów wraca? Mój jest łysy:), ale przynajamniej nie musi martwić się o pielęgnację:) faktycznie przydałoby się nawilżenie, ale kolorek bardzo ładny, miodowy...też taki kiedys miałam.

      Usuń
  8. fajny kolorek :) jak dla mnie to lekkie przycięcie końcówek i mocne nawilżenie by się przydało :)
    ale się u Ciebie pozmieniało :) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. podcięłabym i nawilżyła ;) wiesz, w pierwszej chwili pomyślałam, że może być on moim Włosowym Bratem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Noo na takich włosach to będziesz mogła poeksperymentować:D Zazdroszczę facetom, że mają z natury takie super włosy, no, chyba, że łysieją:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie sa trochę suche i splątane. Ale kolor i blask - pozazdrościć tylko!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem, chyba są bardzo suche...

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej,ale długie .Do tego kolor.. Marzenie niejednej kobiety. Jednak ja nie za bardzo lubię chłopaków z długimi włosami, nie wiem nawet czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajowe :D niejedna włosomaniaczka może pozazdroscić długosci ;-) włoskom brakuje nawilżenienia, tak myśle ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :* Staram się na wszystkie odpisywać i zaglądać na Wasze blogi, nie musicie się reklamować :)

Zakaz kopiowania i rozprzestrzeniania zdjęć i tekstów bez zgody autora. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Moja lista blogów

Subscribe