Alterra, olejek: Migdały i Papaja

piątek, maja 03, 2013

Dobroczynna, relaksująca pielęgnacja.
Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Olejek do masażu Alterra został opracowany specjalnie do dobroczynnego, regenerującego masażu wspomagającego ukrwienie i zapobiegającego napięciom mięśni. Wartościowe połączenie olejku migdałowego, wyciągu z papai oraz oleju z pestek winogron rozpieszcza skórę. Olej z jojoby i olej sezamowy dostarczają wyjątkowo intensywnej pielęgnacji i pozwalają jednocześnie zachować elastyczność skóry. Olejek do masażu Alterra łatwo się wchłania. Ciepły, owocowy zapach ożywia zmysły.
Glycine Soja Oil (olej sojowy), Ricinus Communis Seed Oil (olej rycynowy), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Zea Mays Germ Oil (olej kukurydziany), Sesamum Indicum Seed Oil (olej z nasion sezamu), Triticum Vulgare Germ Oil (olej z kiełków pszenicy), Vitis Vinifera Seed Oil (olej z nasion winogron), Carica Papaya Seed Oil (olej z nasion papai), Olea Europaea Fruit Oil (oliwa z oliwek), Persea Gratissima Oil (olej z awokado), Simmondsia Chinensis Seed Oil (olej jojoba), Parfum, Limonene (substancje zapachowe), Tocopherol (wit. E), Linalool, Geraniol (substancje zapachowe), Helianthus Annuus Seed Oil (olej z nasion słonecznika), Citral, Citronellol, Farnesol (substancje zapachowe).

Skład piękny - same oleje, witamina E, a na końcu substancje zapachowe.


~~~

Zakupiony w Rossmannie kilka miesięcy temu za około 17-18 zł. Pamiętam, że byłam bardzo ucieszona, gdy go zobaczyłam na półce z kosmetykami do ciała i niemal natychmiastowo wzięłam go do rąk. Niestety nie w każdym Rossmannie go dostaniemy, być może zależy to od wielkości Rossmanna.

Olejek dostajemy w kartoniku, na którym są wszystkie informacje dotyczące kosmetyku.. Szklana butelka i nieporęczna kiedy ma się całe ręce w oleju, ale staram się nie tykać całej "szklanki" tylko dozownika, który współpracuje idealnie! Nie zacinał się i był bardzo w porządku. Zapach powala wręcz, jest taki świeży i czuć pomarańczę. Konsystencja taka sama jak u innych olei, choć mam wrażenie, że odrobinę rzadsza.

Dzięki nim moje końcówki mogę podcinać co 1,5- 2 miesiące. Wzmocnił je nakładany prawie codziennie :) Nie chroni może ich doskonale, ale zmienił je wyjątkowo dobrze. Jest duża różnica między końcówkami, a włosami przy nasadzie. Pomaga mi przy puchu i tu sprawdza się wyśmienicie. Włosy od razu są ujarzmione i nie chcą się nawet puszyć. Jest bardzo wydajny, wystarczy odrobinka by zabezpieczyć końcówki! Na długość sprawdza się równie dobrze, włosy są bardzo po nim błyszczące i miękkie.
Niestety nie używałam go na ciało, więc nic w tej kwestii nie powiem.

Miałyście ten olejek? Lubicie olejki Alterry? :)

Zobacz to

48 komentarze

  1. Ja czekam teraz na promocję :) uwielbiam te olejki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym bardzo chciała dorwać brzozę i pomarańczę - na cellulit :D

      Usuń
    2. U mnie dużo lepsze efekty daje właśnie migdały i papaja, natomiast brzoza i pomarańcza jakoś nie zachwyca.

      Usuń
    3. w sensie na włosy? Bo chciałabym coś fajnego właśnie na cellulit nieszczęsny, a brzoza z pomarańczą na to są :C

      Usuń
  2. bardzo lubię olejki Alterry, ale tych z pompkami jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w rossmannie ich nie widuję w ogóle (! a myślałam, że całość szybko powróci z pompą i to dosłownie ;p), a jak już widuję to jeden 'egzemplarz' i to bynajmniej nie ten o którym piszesz ;p odpuściłam je sobie już dawno, wolę zamawiać inne ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no rzadko kiedy można je spotkać, chyba tylko w większych Rossmannach są szansze :/

      Usuń
  4. Nie miałam niestety ;/ ale może kiedyś uda mi się zakupić .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli nie w rossmanie to gdzie jeszcze można go dostać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko i wyłącznie w Rossmannie. Ewentualnie na Allegro, ale tam ceny dochodzą nawet do 40 zł :O

      Usuń
  6. Zapach ma cudowny! A na ciele sprawdza się moim zdaniem jeszcze lepiej niż na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na ciało też będę kiedyś musiała spróbować :)

      Usuń
  7. miałam ten olejek i pewnie do niego wrócę za jakiś czas, był fajny, miał śliczny zapach

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w Rosmannach niestety go nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  9. w moim rossmannie go nie dostanę, jest tylko limonkowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go cały czas :) Tylko że nie mam w tym dozowniku, tylko w zwykłej szklanej butelce :( ale jakoś daję radę. Wgl oleje z Alterry są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można przelać do jakiejś innej buteleczki :D

      Usuń
  11. Jakoś się specjalnie nie polubiłam z olejkiem Alterry, to znaczy moje włosy. Bo ciało kocha je bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze ich nie miałam, może się skuszę jak będa na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż głupio się przyznać, ale nie miałam jeszcze żadnego olejku alterry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda mam nadzieje, ze zakupisz jak najszybciej :)

      Usuń
  14. To mój ulubiony z olejków Alterry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innych nie probowalam, wiec nie wiem czy inne by lepiej na mnie zadzialaly :)

      Usuń
  15. W którym rzeszowskim Rossmanie go kupiłaś? Większość osób zachwala, a ja jakoś nie mogę go dostrzec :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie kupilam go w rzeszowskim :( mysle, ze powinien byc w Plazie chociaz reki nie dam uciac :) trzeba szukac

      Usuń
  16. Do włosów- średniaczek , za to do ciało - *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego olejku nigdy nie miałam, ale raczej się nie skuszę. Mają nieporęczne opakowania no i cena/pojemność też jest mało korzystna. Wolę inne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam i mieć nie będę ze względu na cenę i wydajność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydajność, jeśli chodzi o włosy, jest bardzo dobra, nie wiem jak z ciałem. A cena w porównaniu do innych olei nie jest zła, nawet dobra :D

      Usuń
  20. Jak ma piękny zapach to muszę wypróbować! :) Ale chyba na początek do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś kupię na bank! ps. masz u nie obiecane zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w rossmanach też nigdzie nie ma a zawsze o nie pytam:C biedne te śląskie rossmany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie biedne, bo u mnie w BB w każdym są te olejki, a teraz nawet za 15 zł można je dorwać :D

      Usuń
  23. Dziś kupiłam będę testować ;p na pewno użyję przy najbliższym olejowaniu czyli za 2 dni ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. aktualnie jest promocja w rosmanie! 15 zł nie cale

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :* Staram się na wszystkie odpisywać i zaglądać na Wasze blogi, nie musicie się reklamować :)

Zakaz kopiowania i rozprzestrzeniania zdjęć i tekstów bez zgody autora. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Moja lista blogów

Subscribe