Kolejne cięcie i olej z nasion chia

niedziela, lutego 07, 2016

Jeszcze tydzień temu moje włosy były bardzo długie - najdłuższe w moim życiu. Za wszelką cenę chciałam je mieć jak najdłuższe. Pisałam jednak w ostatnim wpisie, że dojrzałam do tego, aby sucharki po prostu ściąć, a dzisiaj zrobiłam to po raz kolejny. Tylko dlatego, aby pozbyć się przerzedzeń i na prawdę zacząć zapuszczanie :)

lewa - przed, prawa - po



Tutaj jednak włosy są już opatulone serum od Mariona z olejkiem arganowym. Chciałam Wam pokazać jak moje włosy zareagowały na olej z nasion chia jeszcze przed cięciem. O ile zaraz po przeczesaniu ich wyglądały na prawdę zjawiskowo, tak po przerzuceniu ich na plecy pokazały troszeczkę suchości. Mimo wszystko jestem zadowolona z działania oleju :) Trzymałam go na mokrych włosach przez około godzinę, a potem umyłam włosy szamponem do włosów cienkich Baikal Herbals (różowy) i nie nakładałam potem już nic.



Myślę, że kolejne cięcie to była bardzo dobra decyzja. Mogę w końcu spokojnie zapuszczać :)

facebook | google+ | instagram

Zobacz to

1 komentarze

  1. Titanium Phone Case - Titaniumarts
    This titanium hip is titanium exhaust one of the finest quality designs from TITaniumArt. You can find this unique titanium tent stakes design titanium for sale totally unique in our titanium steel

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :* Staram się na wszystkie odpisywać i zaglądać na Wasze blogi, nie musicie się reklamować :)

Zakaz kopiowania i rozprzestrzeniania zdjęć i tekstów bez zgody autora. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Moja lista blogów

Subscribe