ZMIANY! :)

sobota, października 18, 2014

Witam wszystkich bardzo cieplutko :) Pisałam już na facebooku, ale domyślam się, że nie dotarło to do zbyt dużej liczby osób, dlatego kopiuję tutaj wiadomość z fanpage :)

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad utworzeniem nowego bloga i pisanie wszystkiego od nowa, aby blog miał nieco więcej w sobie życia. Jednakże zdecydowałam, że obecny blog - naturallywavyhair.blogspot.com - zmieni tylko adres. Prawdopodobnie będzie to falowana.pl i postaram się, by tak się stało:) Przy okazji napiszę jak przejść na swój własny adres korzystając z tego, że mamy darmowy hosting w postaci bloggera.

Nadal będzie Disqus zamiast systemowych komentarzy. Wg mnie jest to najlepszy wybór, bo na prawdę można porozmawiać, a nie jak w systemowym - pytamy o coś pod jakimś komentarzem i pozostaje bez odpowiedzi....

Mam wiele rzeczy w zamiarze, a jak wyjdzie to sami się przekonacie. Będzie dobrze :) W okolicach wiosny będę w nowym otoczeniu i na pewno to pozytywnie wpłynie na wszelkie posty... i będą filmy. Może w końcu pokażę swoją twarz, ale to kwestia dyskusyjna.

Zmieniłam e-mail - w tej chwili w sprawie jakichkolwiek pytań piszcie na falowananaturalnie@gmail.com lub po prostu w wiadomości prywatnej, albo w komentarzach :)

Dodatkowo chciałam napisać, że postaram się kupić ponownie moje pewniaki, usunąć/poprawić stare recenzje/inne posty i napisać je od nowa, ponieważ uważam, że tematy nie zostały do końca wyczerpane. A także zdjęcia nie są najlepszej jakości i po prostu mnie to uderza dość mocno. I ostatnią sprawą jest poszerzenie tematyki bloga - do brwi i rzęs, ponieważ to też włoski, a powinnyśmy o nie dbać, prawda? :)

Pozdrawiam Was ciepło, trzymajcie się i do przeczytania!

Zobacz to

13 komentarze

  1. Na początku nie znosiłam disqusa, ale teraz powoli się przekonuję Obawiam się tylko totalnego spamu na poczcie, jeśli będę w tym systemie komentowała częściej:P
    Fajny pomysł z brwiami i rzęsami! Takie płynne i naturalne przejście do nowych tematów, ale wciąż związanych z Twoją tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Disqus jest najwygodniejszym rozwiązaniem, coraz więcej blogów z tego systemu korzysta, bo jest po prostu o wiele bardziej praktyczny i milszy w obsłudze :) Spamu nie ma, można wyłączyć w opcjach niektóre rzeczy, więc można dostosować wszystko do siebie.
    A pomysł z brwiami i rzęsami wpadł mi jakiś czas temu, zaczęłam po prostu o nie bardziej dbać (kolorówka jak i odżywki) i stwierdziłam, że fajnie będzie się tym podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja s diqusem spotkałam się tylko raz i jakoś mi niewygodnie w nim pisać...

    OdpowiedzUsuń
  4. A mogę wiedzieć dlaczego? Moim zdaniem jest najwygodniejszy, co nie znaczy, że wszyscy muszą go wielbić, szanuję Twoje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzetelne-recenzje.blogspot.com19 października, 2014 12:38

    Tematyka brwi i rzęs jak najbardziej mile widziana :) Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się już przekonałam do disqusa, może nawet u siebie go wprowadzę. Będę też wdzięczna za maila jak zorganizować przejscie na własną domenę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bardzo wygodny, szczerze polecam, a instalacja jest niezwykle prosta :) Jutro (ewentualnie pojutrze) postaram się to wszystko dobrze podpiąć i postaram się wszystko opisać w poście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysl z brwiami i rzesami, sama ostatnio bardziej staram sie o nie dbac ;) 3mam kciuki za pozytywne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. może dlatego, że ten raz, gdy chciałam koleżance coś skomentować kazał mi się rejestrować i strasznie długo to komentowanie trwało, a może dlatego, że lubię komentarze google+ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można się zalogować za pomocą google+.

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja czekam na post o przejściu na swój własny adres-sama mam to w planach, ale jestem w tym temacie zielona:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :* Staram się na wszystkie odpisywać i zaglądać na Wasze blogi, nie musicie się reklamować :)

Zakaz kopiowania i rozprzestrzeniania zdjęć i tekstów bez zgody autora. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Moja lista blogów

Subscribe