Podcięcie

piątek, lipca 18, 2014


Już miałam lecieć do fryzjera, by oddać się w złe ręce (wybaczcie, ale po prostu fryzjerzy napawają mnie złością, bo wielokrotnie spratolili sprawę). Widziałam te nieszczęsne poszarpane, białe końce i nie wiedziałam co robić, miałam duży dylemat. I zrobiłam co zwykle. Doskonale naostrzyłam nożyczki (babciną metodą: cięcie igły) i poszukałam na blogach poradników jak dobrze obciąć włosy (moja metoda nie była żadną metodą, szukałam czegoś bardziej profesjonalnego). Trafiłam na dwa przydatne posty: Kosmetycznej Hedonistki i Marty, dzięki którym widzicie efekty powyżej. Połączyłam obie metody i białych końców ani śladu, a także smętnie wiszącego ogona :) Poszło około 2 cm.

Wpadłam na pomysł, by zrobić listę postów z różnych blogów dotyczących obcinania włosów. Wtedy każdy znalazłby metodę dla siebie. Co Wy na to? :)
 

Zobacz to

20 komentarze

  1. i ja polanuję podcięcie moich włosów, ostatnio strasznie się plączą i mają suche końce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też miały, cudowne uczucie gdy po podcięciu nic się nie plącze i można spokojnie rozczesać! :)

      Usuń
  2. ... i na zdrowie im to wyszło :) Prezentują się bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zaufaną fryzjerkę i zawsze do niej pędzę. Nikt nie umie obciąć tak moich loków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pozazdrościć! :D

      Usuń
    2. Też mam taką, już tyle lat do niej chodzę, zna moje włosy jak nikt :) ale Ci urosły włosiska, dużo ich i coraz piękniejsze są.

      Usuń
    3. Teraz po podcięciu dbam o nie jeszcze bardziej :)

      Usuń
    4. Bardzo dobrze, tak powinno być :) dziabnę swoje gdzieś za 3 tygodnie i też tak będę robić. Póki co te końcówki mnie doprowadzają do szału, resztka farby chemicznej sprzed dwóch lat.

      Usuń
  4. świetnie Ci wyszło:) Może opisz dokładnie jak robiłaś? :)) i jestem za listą wpisów o obcinaniu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście - połączyłam dwie metody blogerek. Najpierw Kosmetycznej Hedonistki, a potem Marty, dokładnie tak jak jest u nich opisane.

      Usuń
  5. Bardzo fajnie Ci wyszlo, wlosy wygladaja super :) Ciekawy pomysl z tym postem o scinaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale włosy Tobie urosły!Są piękne,długie i gęste!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje też domagają się już podcięcia. Piękne masz włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem za! Caly czas obcinam w ten sam sposob, a moze znajde lepszy? Bardzo dobrze to podciecie odswiezylo Ci wlosy :) Tez mialam kiedys smetnie zwisajacy ogonek... Na szczescie sie go pozbylam i zaczelam nowe zycie bez zbednego.. ogona ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się ostrzy nożyczki igłą? Nigdy nie słyszałam o takim sposobie i zaintrygowało mnie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię to w formie gifu i dam w nastepnym poście.

      Usuń
  10. Też u mnie pora podcinania końcówek ; 3 chętnie skorzystam z porad z tych blogów, jak byłam u fryzjera to myślałam że pod ziemie się zapadnę jak zobaczyłam jak włosy mi raz obciął ; 3 na szczęście to było jakiś czas temu a włosy odrosły ; 3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :* Staram się na wszystkie odpisywać i zaglądać na Wasze blogi, nie musicie się reklamować :)

Zakaz kopiowania i rozprzestrzeniania zdjęć i tekstów bez zgody autora. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Moja lista blogów

Subscribe