Post informacyjny

czwartek, kwietnia 18, 2013

Cześć dziewczyny! :)

Może zauważyłyście, że w pasku podstron znajduje się link do "bloga o odchudzaniu". Od dwóch tygodni staram się biegać, wychodzi mi i mam nadzieję, że do końca roku szkolnego uzyskam idealną wagę.

Z tego powodu mam coraz mniej czasu na tego bloga. Dodatkowo w maju wyjeżdżam na dwa tygodnie, pod koniec czerwca także na dwa tygodnie, a początek czerwca nie jest jeszcze pewny (na 50% znowu wyjazd na dwa tygodnie, czyli prawie cały czerwiec w wyjazdach).
Nie wiem czy będę miała w czasie wyjazdu internet - nie wiadomo jakie będą warunki mieszkaniowe. Postaram się jak będę mogła, aby co kilka dni pojawiały się posty podczas wyjazdów.
Dlatego przepraszam Was z góry za to, jeśli posty nie będą się pojawiały często. Staram się jak mogę, aby odpisać na Wasze komentarze, odwiedzać Wasze i mi nieznanych blogi.

Pozdrawiam, A.

Zobacz to

8 komentarze

  1. nie przejmuj się :) przecież blogowanie jest dla przyjemności :)
    udanych wyjazdów życzę i wytrwałości w bieganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za uzyskanie wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zycze powodzenia w bieganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaglądałam już na drugiego bloga i trzymam kciuki :D
    a blogowanie to przyjemność :D więc bloguj jak tylko masz czas i ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepraszaj to zrozumiałe , że nie masz czasu ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych wyjazdów i wytrwałości w ćwiczeniach :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :* Staram się na wszystkie odpisywać i zaglądać na Wasze blogi, nie musicie się reklamować :)

Zakaz kopiowania i rozprzestrzeniania zdjęć i tekstów bez zgody autora. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Moja lista blogów

Subscribe